Imagini de pe aceasta ruta realizate cu ocazia unui drum efectuat in data de 28 mai 2011.
Harta traseului (am constatat ca e o greseala. Sectia este numarul 322, nu 305)
Semnalele de iesire din Campia Turzii
In stanga, magistrala 300 continua spre Razboieni, in dreapta ramificatia catre Turda
O veche platforma de cantarire
Semnalul de intrare in gara Campia Turzii
Inainte
Doua semnale de intrare pe sectia 322. Cel din stanga este pentru intrarea/iesirea pe M 300 dinspre/spre Razboieni (aceasta varianta nu mai este folosita)
Linia face o usoara curba la dreapta, trece un drum si apare un nou semnal de intrare
-------
-------
Tot inainte in linie dreapta. Linia formeaza un mic rambleu
---------
---------
---------
---------
Km 2+600 (numerotarea se face de la gara Campia Turzii)
Doua semnale de trecere si un fost canton, in prezent locuit
Linia face din nou o curba usoara la dreapta, merge in linie dreapta pana aproape de triaj si formeaza un nou rambleu
--------
--------
--------
Km 3+400
Inainte
---------
Apare un podet si doua semnale de trecere, insa acestea sunt nefunctionale
--------
Inainte. Un nou podet
--------
--------
Km 5+200
Semnalul de intrare in Turda Triaj, si el nefunctional. In fundal (destul de palid, ce-i drept) se pot vedea Cheile Turzii
Intrarea in triaj
Semnalele de iesire din Turda Triaj catre Campia Turzii
Triajul avea vreo 9-10 linii din care numai 2 mai sunt folosite in prezent. Imagini de ansamblu cu triajul
---------
---------
Semnalele de iesire din Turda Triaj si, in acelasi timp, de intrare in Gara Mare
O fosta platforma de cantarire
Gara Mare din Turda, in prezent folosita pentru marfa
O sumedenie de vagoane de marfa abandonate in Gara Mare
Ceva mai in fata; linia spre fabrica de sticla
Un nou podet si linia se apropie de Gara Mica
--------
Linia spre fabrica de ciment "Holcim" Turda
Gara Mica, cladire care pana in aprilie 2010 a gazduit si Agentia de Voiaj CFR Turda
Linia se termina intrand intr-o poarta tot in curtea fabricii de ciment